برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آزمایش کلسترول

آزمایش کلسترول

سلام. آزمایش کلسترول ۲۳۸.کلسترول بد ۱۵۷.تری گلیسرید ۲۶۰.خانم ۳۳ساله هستم. اضافه وزن زیادی ندارم. نیاز به خوردن دارو هست؟ یا فقط مراعات غذایی داشته باشم؟

سلام. بدون معاینه حضوری و مشاهده شرح حال نمیتوان تصمیم وتشخیصی لحاظ کرد. بهتراست شما با یک پزشک مشورت کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

برای تشخیص سلامت کبد سونوی کبدی یا آزمایش های کبدی؟ کدام معتبرتر است؟محبوبه سادات حسینی۱۳۹۶/۰۵/۲۷

با سلام، در مراحلی از ابتلا به کبد چرب، انزیمهای کبدی نرمال هستند،در حالی که سونوگرافی موید کبد چرب است لذا با نرمال بودن انزیمهای کبدی، عدم وجود کبد چرب منتفی نمیشود.

روماتیسم در کودک 7 سالهغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۱۰/۲۸

با سلام تشخیص روماتیسم بر اساس یافته های بالینی و آزمایش و شرح حال می باشد. منفی بودن نتیجه آزمایش روماتیسم رد کننده تشخیص روماتیسم نیست. به پزشک متخصص روماتولوژی مراجعه نمایید.

با عرض سلام میخواستم درباره بیماری بهجت بدانم و نام تست این بیماری برای آنکه بدانم به آن مبتلا هستم یا نه چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۱/۲۶

با سلام تشخیص بیماری بهجت بر اساس مجموعه ای از علامات می باشد مانند آفت در دهان و دستگاه تناسلی و ابتلای چشمی و غیره . تست پوستی پاترژی به تایید تشخیص کمک می کند. توصیه می شود بر روی لینک بهجت پایین همین سوال کلیک کنید و مقالات مرتبط در سایت را مطالعه نمایید.

پی اچ ادرار نشانه چیست؟ادمین بهپو۱۳۹۷/۰۲/۲۸

سلام افزایش یا کاهش ph در آزمایش در کنار علائم بالینی میتواند معنی دار باشد. علی ای الحال به نظر میرسد میزان ph شما در رنج نرمال باشد.

دیدگاه و نظــرات